Heklet amigurumi Night Fury

Jeg har laget min egen vri, den skal jo egentlig vre svart, men jeg hadde lyst til lage den hvit. Det ble litt kjedelig med bare hvit, s jeg heklet noe iburgunder, som du kan se.

Fikk dessverre ikke s gode bilder, det gikk ikke an ta uten blits, og med blits ble det ikke s mye bedre.

Jeg har heklet etterdenneoppskriften.

Image and video hosting by TinyPic

Har du settHow to Train Your Dragon 1 og 2?

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

18 kommentarer

Har ikke sett de nei , men jammen var dette super fint heklet . Blir s imponert over snt jeg , for kan jo som sakt verken sy eller hekle eller noe snt selv :-o Og den var kjempest i hvitt da <33 Virkelig nydelig og imponerende arbeid dette :)) nsker dere en strlende helg i morgen og en fin dag videre n =))
s st, har bare sett 1eren, men har litt lyst til se 2eren og :)

- Simmeblogg.com

lise lindblom

11.09.2014 kl.19:11

Syntes det var fine bilder jeg, og det var resulatet ogs :)
den var st! :-D har ikke sett det nei, har ikke hrt om det heller ...

Oda-Renate

11.09.2014 kl.19:58

S st den var! Nei, har ikke sett den..

Filippa og Hedda

11.09.2014 kl.20:04

Oj, s kult! S flink du er til hekle. Klarer bare hekle grytelapper og kurver jeg ;)

Line Cecilie Larsen

11.09.2014 kl.20:10

stilig!
Nei, de har jeg ikke!

Marlene

11.09.2014 kl.21:12

Kult! :)

Veronica S

11.09.2014 kl.22:06

De var ste <3

Sabrina Mydland

11.09.2014 kl.22:07

Nei, s kuul den var!

kristinerosok

12.09.2014 kl.00:05

S kult! Du er jo skikkelig flink :)

Rikke95

12.09.2014 kl.00:51

Wow s flink du er, herlighet!!!! Har bare prvd og strikke et skjerf en gang og den hadde bare masse hull i seg og ble ikke rett en gang haha xD S ja wow, har ikke sett filmene da!

Leah Victoria Forsberg

12.09.2014 kl.18:01

Kjempe fint :D

tobs

12.09.2014 kl.20:33

s st :)

Vilde

13.09.2014 kl.21:26

Wow, s fin den ble!

Jeanett Hensel

14.09.2014 kl.09:37

s kule :3

Marina

14.09.2014 kl.20:43

S st!

Visst du har en omtale du har lyst at vi skal legge ut, eller bare har lyst sende oss en e-post, kan du gjre det p: risrosogklaging@hotmail.com

Det hadde vrt hyggelig med en kommentar

, Bergen

P denne bloggen kommer Alona og Yara til skrive om bker som har blitt lest, filmer som har blitt sett, produkter som har blitt testet ut, produkter som vi bruker til vanlig, produkter vi vil teste ut, nettsider vi handler p, nettsider vi har erfaringer med og en hel del annet!