Heklet amigurumi Night Fury

Jeg har laget min egen vri, den skal jo egentlig være svart, men jeg hadde lyst til å lage den hvit. Det ble litt kjedelig med bare hvit, så jeg heklet noe i burgunder, som du kan se.

Fikk dessverre ikke så gode bilder, det gikk ikke an å ta uten blits, og med blits ble det ikke så mye bedre.

Jeg har heklet etter denne oppskriften.

 Image and video hosting by TinyPic

Har du sett How to Train Your Dragon 1 og 2?

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

18 kommentarer

Har ikke sett de nei , men jammen var dette super fint heklet . Blir så imponert over sånt jeg , for kan jo som sakt verken sy eller hekle eller noe sånt selv :-o Og den var kjempesøt i hvitt da <33 Virkelig nydelig og imponerende arbeid dette :)) Ønsker dere en strålende helg i morgen og en fin dag videre nå =))
ååå så søøt, har bare sett 1eren, men har litt lyst til å se 2eren og :)

- Simmeblogg.com

lise lindblom

11.09.2014 kl.19:11

Syntes det var fine bilder jeg, og det var resulatet også :)
den var søt! :-D har ikke sett det nei, har ikke hørt om det heller ...

Oda-Renate

11.09.2014 kl.19:58

Så søt den var! Nei, har ikke sett den..

Filippa og Hedda

11.09.2014 kl.20:04

Oj, så kult! Så flink du er til å hekle. Klarer bare hekle grytelapper og kurver jeg ;)

Line Cecilie Larsen

11.09.2014 kl.20:10

stilig!
Nei, de har jeg ikke!

Marlene

11.09.2014 kl.21:12

Kult! :)

Veronica S

11.09.2014 kl.22:06

De var søte <3

Sabrina Mydland

11.09.2014 kl.22:07

Nei, så kuul den var!

kristinerosok

12.09.2014 kl.00:05

Så kult! Du er jo skikkelig flink :)

Rikke95

12.09.2014 kl.00:51

Wow så flink du er, herlighet!!!! Har bare prøvd og strikke et skjerf en gang og den hadde bare masse hull i seg og ble ikke rett en gang haha xD Så ja wow, har ikke sett filmene da!

Leah Victoria Forsberg

12.09.2014 kl.18:01

Kjempe fint :D

tobs

12.09.2014 kl.20:33

så søt :)

Vilde

13.09.2014 kl.21:26

Wow, så fin den ble!

Jeanett Hensel

14.09.2014 kl.09:37

så kule :3

Marina

14.09.2014 kl.20:43

Så søt!

Visst du har en omtale du har lyst at vi skal legge ut, eller bare har lyst å sende oss en e-post, kan du gjøre det på: risrosogklaging@hotmail.com

Det hadde vært hyggelig med en kommentar

, Bergen

På denne bloggen kommer Alona og Yara til å skrive om bøker som har blitt lest, filmer som har blitt sett, produkter som har blitt testet ut, produkter som vi bruker til vanlig, produkter vi vil teste ut, nettsider vi handler på, nettsider vi har erfaringer med og en hel del annet!